İstasyon ve Komuta Kontrol Merkezi Çalışanları İş ve Görev Tanımları Çalıştayı

       21-22 Temmuz 2009 tarihlerinde ‘’İstasyon ve Komuta Kontrol Merkezi Çalışanları İş ve Görev Tanımları Çalıştayı’’ İl Sağlık Müdürlüğü Ostim Bina Pembe salon, Ostim Salonu ve müdürlük eğitim salonunda gerçekleştirildi.
      Açılışını İl Sağlık Müdür Yardımcısı Dr. Mehmet Akif GÜLEÇ’ in gerçekleştirdiği  çalıştaya  Komuta Kontrol Merkezi ve İstasyon çalışanlarından oluşan toplam 60 kişi katıldı.ISO 9001-2000 kalite belgeli Ankara 112 kalite akreditasyon sürecinin tamamlanması çalışmaları kapsamında sahada çalışan personellerinin katkıları ile prosedürler ve talimatlar konusunda yapılacak revizyonların yapılması hedeflendi.
     Çalıştayda;
•         Çalıştay Amaç ve hedefleri,
•         Temel Kalite Eğitimi, (İş Tanımları, İş akışları, talimatlar, Prosedürler)
•         Doktor VHKİ ve çağrı karşılama memurlarından oluşan gruplar tarafından Komuta Kontrol Merkezi İş ve Görev Tanımları Grup Çalışması; 
     -Danışman Hekim İş ve Görev Tanımları,
     -VHKİ İş ve Görev Tanımları,
     -Çağrı Karşılama İş ve Görev Tanımları,
•         Doktor, Paramedik, Diğer Sağlık Personeli ve sürücülerden oluşan grup tarafından İstasyon İş ve Görev Tanımları,
•         Komuta Kontrol Merkezi ve İstasyon İş Akışları Grup Çalışması,
•         Komuta Kontrol Merkezi ve İstasyon Prosedür Grup Çalışması,
•         Komuta Kontrol Merkezi ve İstasyon Talimatlar Grup Çalışması yapıldı.
 
     Acil Sağlık Hizmetleri Kalite ofisinden Dr. Sevinç TÜRKDEMİR, Dr. Pınar YAVAŞ,  Uzman Psikolog Aynur VURAL, Sosyal Çalışmacı Arzu KAYA, Sosyal Çalışmacı Elvan ÖZKAN, Hemşire Emine TAHHAN'nın organize ettiği çalıştay genel değerlendirmeler yapılarak son buldu.